piątek, 9 sierpnia 2013

Jak Alice Point namieszała w świecie mody?

Alice Point to nadal bardzo gorące nazwisko w branży fashion. W zasadzie nie nazwisko, tylko pseudonim, pod którym kryje się Alicja Zielasko, studiująca na krakowskim UJ-cie socjologię Polka.



Alice w świecie mody wyrobiła sobie swoją markę – jej streetfashion'owe stylizacje doceniła branża mody. Pracę Alice zauważył słynny duet Paprocki&Brzozowski. Panowie zaprosili Alice do współpracy z ich domem mody. Tak powstała kolekcja t-shirtów oraz bluz, zaprojektowanych przez Alice. Można je było kupić w sklepie internetowym pracowni Paprocki&Brzozowski.



Pracownia młodych projektantów Concept Shop również zaprosiła Alice do współpracy. Alice została twarzą Concept Shopu. Nie bez powodu: przecież modowy blog Alice znalazł się w setce prestiżowego zestawienia Weardrobe 2010. Jej bloga każdego miesiąca odwiedza ponad 200 tysięcy osób. Pewnie dlatego amerykańska firma odzieżowa Forever21 wypuściła na rynek linię koszulek z wizerunkiem Alice.



Japoński Nylon Magazine i włoski Vogue pisali o blogu Alice; przestawiono również jej stylizacje. Alice pracowała również jako stylistka Mariny Łuczenko. Również marka Hector & Karger zaprosiła Alice do współpracy. Alice wraz z dwiema innymi modowymi blogerkami – Madame Juliettą i Jessiką Mercedes Kirschner – wystąpiła w kampanii promocyjnej tej marki, której twórcami i kreatorami są: Hektor Świtalski i Robert Karger.



Alice współpracuje z uznanymi markami, ale nie gardzi współpracą z mniejszymi firmami – byle współpraca dotyczyła mody. Wraz z innymi blogerkami modowymi Alice wystąpiła w Galerii Krakowskiej, w ramach Fashion Show. Mogła tam zaprezentować swoje stylizacje, a jej fani – mieli okazję poznać Alice i porozmawiać z nią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz